Na aanmelding ontvang je per mail direct een bevestiging en apart de factuur. De factuur dient binnen twee weken na factuurdatum en vóór aanvang van het congres te zijn voldaan.
Het is niet toegestaan om, zonder schriftelijke toestemming van de congresorganisatie, fysieke objecten buiten de jullie toegewezen standruimte te plaatsen. De maximale banner/standhoogte is 2.25m. Wijzigingen of bestellingen van standbenodigdheden kunnen tot woensdag 4 september 2024 aan de congresorganisatie worden doorgegeven. Na deze datum kunnen wij levering niet garanderen en geldt voor iedere wijziging een toeslag vanuit de locatie van 50%.
Jullie blijven zelf verantwoordelijk voor de eigen materialen.
Annulering is niet mogelijk, er vindt geen restitutie van het inschrijfgeld of de standkosten plaats. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, dan kun je je laten vervangen door een collega. Geef dit echter uiterlijk woensdag 18 september 2024 door aan het congresbureau.
Facturatie wordt verzorgd door HOEZO! Projectmanagement & Congresorganisatie b.v., - Herenweg 180, 2101 MV Heemstede - KvK 34239540 - btw NL8152.56.292.B01
Ten aanzien van betalingen per creditcard, zodra de betaling is geverifieerd, zal deze per direct worden afgeschreven en doorbelast.
Lees hier de Privacy Policy